“Natuurlijk mag INTO business Amstelland niet ontbreken als partner van de Amstelveense Ondernemer van het Jaar verkiezing.” Aan het woord is Martijn van Dalen, sinds 2018 het gezicht van het toonaangevende B2B platform.
INTO business is in 2004 gestart in Woerden, toen puur en alleen nog als zakelijk kwartaalmagazine. Inmiddels is de formule uitgegroeid en actief in liefst 11 regio’s, allen gelegen in de Randstad en richting het noordwesten van Nederland. Het kwartaalmagazine is nog steeds heel belangrijk, maar ook de onlineslag is gemaakt, elke regio heeft een eigen businessclub waar bedrijven lid van kunnen worden en er zijn natuurlijk de netwerkbijeenkomsten. “Elke keer als er een nieuw magazine verschijnt, in welke regio dan ook, wordt deze tijdens een netwerkbijeenkomst feestelijk gepresenteerd”, aldus Martijn. “We noemen dat lanceringen en die vinden elke keer op een andere locatie plaats in de betreffende regio.”
“Ik ben altijd op zoek naar de pareltjes in de regio, de verrassende bedrijven met een mooi oprecht verhaal. Het spreek voor zich dat alle finalisten van de verkiezing ook in die categorie vallen en mede om die reden sluit ik me graag aan als partner. En daar ben ik ook trots op!”