In 2017 nam Ger Loogman, DGA bij de Loogman Groep, de prestigieuze prijs in ontvangst voor zowel Ondernemer van het Jaar van Aalsmeer als van Noord-Holland in de categorie Grootbedrijf. Ger weet dus als geen ander wat er allemaal bij komt kijken. Als jurylid en sponsor moedigt hij dan ook met veel plezier bedrijven aan om deel te nemen aan de Verkiezing van Amstelveense Ondernemer van het Jaar. Zo in aanloop naar de Grande Finale zijn we erg benieuwd over de ontwikkelingen het afgelopen jaar.
EV laden faciliteren
Ger vertelt: “Als ondernemer met het Erkend Duurzaam Plus logo hebben we verantwoord maatschappelijk ondernemen hoog op onze prioriteitenlijst staan. De ontwikkeling van elektrisch rijden volgen we dan ook op de voet. Steeds meer mensen switchen naar elektrisch vanwege de positieve impact op het milieu en de economische aantrekkelijkheid. Daarom zullen we naast onze traditionele brandstoffen ook elektrisch laden gaan faciliteren. In 2023 zullen we middels laadpalen in Aalsmeer bijdragen aan het gemak van EV rijden. In aanloop daarnaartoe zullen we medio september starten met een campagne voor onze klanten.”
Uitbreiding succesvolle Was app
“Met ruim 230.000 Was app gebruikers bewijst onze in 2016 gelanceerde Loogman Was app een groot succes te zijn. Gebruikers krijgen na registratie op basis van hun wasgedrag een blauwe, bronzen, zilveren of gouden status toegekend en sparen met iedere wasbeurt punten die ingeleverd kunnen worden voor kortingen of een gratis wasbeurt. Eenmaal geregistreerd in de Was app hoeven de klanten de app niet meer te tonen bij een bezoek aan onze wasstraten. Middels kentekenherkenning weten de wasstraatmedewerkers precies welke vouchers of spaarpunten de klant kan inleveren om zo voordelig mogelijk te wassen. Dit zorgt voor een goede doorstroming bij de kassa. Onze Gouden wasklanten, die minimaal 10 keer per jaar met Programma 1 wassen, bieden we de optie ‘Betaalgemak’ aan. Hiermee worden de bedragen van de wassingen twee keer in de maand geïncasseerd. We zijn continu bezig met doorontwikkeling van de app. Zo komen we binnenkort met een speciale versie voor de zakelijke klanten om meer dan 3 kentekens te registreren en daardoor nog sneller te kunnen sparen voor korting.”
Co to Go
“Sinds de komst van het succesvolle Broodje & Co in onze tankwinkel, vliegen de rijkelijk belegde broodjes over de toonbank. Omdat we rond 15 uur geen broodjes meer verkochten zijn we op zoek gegaan naar een goede aanvulling op het assortiment: gegrilde kip en gezonde maaltijdsalades om mee te nemen! Vanaf 3 oktober komt iedere dag vanaf 12 uur de geur van vers gegrilde kip met gebakken aardappeltjes je tegemoet. We bieden een kipmenu bestaande uit een hele gegrilde kip of halve gegrilde kip, gebakken aardappeltjes, sla en dressing en diverse sauzen aan. Probeer dat maar eens te weerstaan! Reden genoeg om Broodje en Co om te dopen tot Co to Go.”
Na hole 9 komt Hole 10
“Het golfseizoen loopt nog even lekker door bij Golf Amsteldijk en na een dagje golfen is het goed vertoeven op het zonnig gelegen terras bij Brasserie 10 dat twee jaar geleden een prachtige interieur restyling heeft ondergaan. In augustus hebben onze gasten genoten van het muzikale entertainment tijdens de gezellige Saturday Night LIVE avonden en de Lazy Sundays. Sinds een jaar prijkt ons eigen gebrouwen Hole 10 speciaalbiertje op de kaart en is het de ideale dorstlesser na een dagje golf.”
Nieuwbouw Hoofddorp
“Medio het 2e kwartaal 2023 pakken we in Hoofddorp uit met een nieuwe locatie op slechts 2 minuten rijden van onze huidige locatie daar. Op een terrein van 7.500 m2 zal een prachtig nieuwbouwpand worden gerealiseerd voorzien van een dubbele wasstraat en een ruim stofzuigplein met 40 stofzuigplekken. Op termijn zullen we daar ook gaan starten met Binnenreinigen.
Dit zijn zo’n beetje de highlights van ons in een notendop”, aldus Ger.
Tot slot wenst de Loogman Groep de deelnemende bedrijven veel succes met hun deelname.