De prijzen

Naast de felbegeerde titel en een glanzende award bieden we de winnaars een prachtig prijzenpakket, ter beschikking gesteld door onze partners. 

Van Gemeente Amstelveen

Van Gemeente Amstelveen: In het kader van citymarketing/stadspromotie worden de 12 genomineerde ondernemingen 2 jaar lang ingezet als Ambassadeur van Amstelveen. Zo zullen zij bijvoorbeeld in stadspromotiecampagnes uitgelicht worden als typische Amstelveense bedrijven en zullen quotes en fotomateriaal opgenomen worden in brochures en op de website van de gemeente.

Van de Loogman Groep

  • Krijgen de twaalf finalisten een abonnement voor een jaar lang gratis autowassen bij Loogman Carwash.
  • Krijgen de vier categoriewinnaars een jaar lang lidmaatschap bij de Business Club van Golfcentrum Amsteldijk, bestaande uit een jaar gratis golfen en deelname aan de negen businessdagen, inclusief diner en drankjes.

Van Rabobank Amstel en Vecht

Krijgen de winnaars een lunch met de Rabobank bij een lokale horecagelegenheid.

KPMG

  • Biedt de winnaars de gelegenheid om met een estafetteteam van vier personen deel te nemen aan de Lente Marathon op 22 maart 2020! KPMG is al vanaf het eerste uur sponsor van de Amstelveense Lente Marathon. Vitaliteit staat bij KPMG hoog in het vaandel.
  • Biedt alle 12 genomineerden een paar Alzheimersokken. Ieder jaar gaan een aantal KPMG collega’s de uitdaging aan om geld in te zamelen voor Alzheimer-onderzoek. 1 op de 5 mensen krijgt namelijk Alzheimer of een andere vorm van dementie. Toch wordt er veel te weinig over gesproken. Door deze Alzheimer sokken te dragen maak je Alzheimer bespreekbaar. De winst komt volledig ten goede aan Alzheimer onderzoek aan het Alzheimercentrum Amsterdam. Help Alzheimer overwinnen. Dan hoeft niemand zichzelf te verliezen.

Van Centralpoint

Krijgen de winnaars een waardebon van € 100 excl. BTW.

Van de Ondernemersvereniging Amstelveen

Krijgen de categoriewinnaars een gratis lidmaatschap in 2020.

Van AmstelveenZ

Krijgt de overall winnaar een 1/1 pagina in AmstelveenZ.